sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Aparat dentar și...doi ani de blog!


Dragele mele,

Săptămâna aceasta a fost cam dificilă pentru mine, dar totul este cu un scop foarte bun și care mă entuziasmează peste măsură: un zâmbet frumos. Da, mi-am pus aparat dentar. Deocamdată doar pe arcada de sus, probabil după nuntă îmi voi pune și pe arcada de jos, să vedem. Mi-am dorit mult să pot zâmbi fără să mă simt jenată. Chiar marți, la o zi după ce mi-a fost montat aparatul, am trecut prin multe poze de-ale mele, de-a lungul timpului și am observat că în mai puțin de 1% din ele zâmbeam relaxată, cu dinți cu tot. 

Nu vreau să mă mai gândesc la faptul că ar fi trebuit să mi-l pun mai demult, căci e de-a dreptul inutil. Mereu am amânat, ba din motive financiare, ba nu știu ce alte motive. Nu mi-e ușor nici acum, dar am zis că nu mă mai las pe altă dată. Cel mai important pas îl făcusem oricum deja înainte să plec în Franța, în vara lui 2012, când mi-am scos toate cele 4 măsele de minte. Ce bine că am făcut asta atunci! 

Zilele acestea am mâncat ca o băbuță știrbă, am avut (și încă mai am, dar le ignor cât pot), dureri serioase de dinți, am luat chiar și analgezice primele 2 zile că nu puteam face nimic cu durerile alea. Deși încă mă mai doare, e suportabil și oricum, ce pot face altceva? Poate doar să mă gândesc că rezultatul va merita. Problemele nu sunt foarte grave, doctorul mi-a spus că pot să îl dau jos la sfârșitul lui iulie, așa că la nuntă, care e la sfârșitul lui august, voi putea zâmbi fără nicio reținere.

Mă jenează când mănânc și puțin la vorbire, dar e ok. Și uite cum aceste zile pline și de alte treburi m-au ținut departe de blog, că nu am reușit să marchez aniversarea de 2 ani a blogului! Da, da, la mulți ani, Beauty Notes! Multe bucurii și lucruri minunate mi-a adus acest al doilea an al blogului, cum nici nu speram, sincer! Însă sunt fericită și o să mă străduiesc să fac mai multe pentru voi, cele care mă citiți și cărora vă mulțumesc mult pentru asta!

Pentru că, de fapt, aniversarea de doi ani a blogului e o urare pentru voi, vă mulțumesc din suflet că treceți pe aici, pentru fiecare comentariu și idee pe care mi-o dați! Și vă încurajez din toată inima să îmi scrieți în continuare, să mă citiți, să îmi spuneți tot ce vă trece prin cap, orice sugestie sau idee e binevenită, serios!

Acum vă las, mă pregătesc de o sâmbătă de stat în casă, de citit, de răsfăț și de relaxare, că doar trebuie profitat de vremea de afară ca să stăm în casă, nu-i așa? :))

Deja am în păr o mască din ulei de migdale și ulei de chimen negru. Și diseară plănuiesc să termin și articolul cu rezoluțiile de beauty din 2014, împreună cu un bilanț al celor din anul trecut. Nu de alta, dar acuși trece ianuarie :). 

Voi cum vă petreceți acest weekend de viscol și zăpadă? Și ah, da...la mulți ani tuturor celor care mă citesc, vă mulțumesc încă o dată!

10 comentarii:

Alice wonders spunea...

La multi ani blogului, numai lucruri bune si bucurii sa iti aduca! Si bravo pentru aparat, iti admir determinarea. Hugs!

Milena spunea...

@Alice wonders: multumesc mult, la multi ani si tie, cititoare draga :*
te imbratisez si weekend calduros sa ai!

Adina spunea...

Felicitari, Milena, pentru ambele realizari. Eu am o masca cu ulei de cocos in par, am gatit si mai am cateva chestii casnice de facut, apoi o sa ma uit dupa vacante pe net.

Milena spunea...

@Adina: la multi ani si multumesc ca ma citesti! ce frumos, sper sa gasesti oferta cea mai faina pentru o vacanta de vis! :*

Georgia spunea...

La multi ani blogului! Sa creasca mare, mare si sa iti aduca impliniri!
Te felicit pentru aparat, abia astept sa imi pun si eu. La fel ca tine, am prea putine poze in care zambesc relaxata, desi la mine doar dintii de jos au probleme.
Te imbratisez!

Milena spunea...

@Georgia: multumesc, draga mea! la multi ani si tie, ca ma citesti! vorbim cand ne vedem sa iti povestesc experienta mea. si la mine doar cei de sus au probleme, jos sunt aliniati, doar unul are o forma cam ascutita si o sa il pilesc sa se integreze armonios cand dau jos aparatul. te pup, sper sa ne vedem curand!

Miu Miu spunea...

La multi ani :X

Te pup.
shoeper-women.blogspot.ro

Milena spunea...

@Miu Miu: multumesc, la fel si tie, la multi ani! si eu te pup!

Deea spunea...

E hai ca scapi repede de el, mai supoti si tu un pic si gata:P. E dureros si nasol, stiu...dar merita:). Apartul meu a implinit 8 luni si mai am de tras inca vreun an:(....deci capul sus, se poate si mai rau:P.
Casa de piatra! Astept poze!!! :D
La multi ani! Sper sa te citesc si la a 10-a aniversare! :*

Milena spunea...

@Deea: da, asa e, dar ma gandesc mereu la rezultat si inchid ochii la neplaceri. mult succes si tie, o sa treaca repede!
multumesc mult, o sa pun poze dupa nunta, dar mai e pana la sfarsitul verii.
esti o draguta, sper sa ne citim muuult de acum incolo! :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...