luni, 13 ianuarie 2014

Descoperirea anului 2013


Bună, dragelor! Ce vreme frumoasă e afară, parcă vine primăvara! Sper din tot sufletul să rămână vremea așa, iar de zăpadă să nu aud decât pe crestele munților. 

Sihaya mi-a dat o sarcină drăguță, dar cam grea - să vă povestesc despre descoperirea anului 2013 în materie de beauty. După o perioadă de reflectare nu chiar lungă, m-am decis:


Revelația anului 2013 pentru mine este crema pentru protecție solară Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex SPF 30 de la Paula's Choice. Un produs care se potrivește foarte mult tenului meu mixt spre gras, sensibil, roșiatic, cu tendința acneică - nu-i așa că sună minunat descrierea tenului meu?

Îmi place mult pentru că:
- oferă protecție solară mare - SPF 30, fără să lase pelicula alba deranjantă.
- este formulat foarte ok, nu are parfum sau iritanți majori, ba chiar conține antioxidanți pentru a stimula producția de colagen a pielii.
- se absoarbe foarte rapid și matifiază excelent pielea.
- e o bază bună pentru aplicarea machiajului, chiar se întinde altfel fondul de ten pe acest produs.
- nu mi-a provocat nicio iritație, niciun coș sau senzație de usturime la nivelul pielii. Și l-am folosit inclusiv în jurul ochilor.

Singurul minus al acestui produs ar fi prețul destul de mare: 27,50 euro pe siteul european al PC, respectiv 129 de lei pe siteul românesc pentru 60 de ml. Cu toate acestea, din punctul meu de vedere merită, pentru că mi-a îndeplinit toate cerințele pentru un produs cu factor de protecție.

Pentru voi care a fost descoperirea/descoperirile anului trecut? Abia aștept să vă citesc părerile.

Să aveți o săptămână faină,
Milena

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...