sâmbătă, 4 ianuarie 2014

După sărbători - cadouri și noutăți


Dragele mele,

În primul rând, vă doresc un 2014 minunat, fabulos, așa cum îl sperați și vi-l imaginați. 2013 a trecut repede, dar a fost plin de experiențe extraordinare pentru mine, parcă nici nu-mi vine să cred câte s-au întâmplat - m-am întors din Franța, am luat decizii dificile, dar de care sunt mulțumită în prezent și chiar am fost fericită că le-am făcut.

Pentru mine se anunță un 2014 plin. Mi-l închipui și mi-l doresc să fie mai bun decât 2013, iar pentru asta sunt pregătită să muncesc și să mă concentrez așa cum trebuie. Vă doresc și vouă multă energie pentru a vă îndeplini dorințele, știm doar că nimic nu vine de-a gata.

Recunosc, după două săptămâni extraordinare, petrecute pe la casele celor dragi, pe la noi și pe la munte, mă simt încă de parcă aș pluti în aceeași atmosferă de sărbătoare, dar vreau să mă organizez să pot face tot ce mi-am propus. 

Am avut parte de multe cadouri, pentru care sunt foarte recunoscătoare și fericită. A început de la întâlnirea bloggerițelor de beauty și nu s-a mai oprit până la sfârșitul anului. Am zis să vă arăt o parte dintre ele, mai exact cele legate de partea de beauty:



Setul Nina de la Nina Ricci mi l-a dăruit mama, împreună cu setul de pensule Real Techniques Sam's Picks. Sunt încântată de ele, parfumul miroase fabulos, delicios, iar pensulele le ador!


Tot de la mama am primit și două rujuri lichide de la Paula's Choice, în nuanțele Pink watermelon și Festive  rose. Sunt minunate, le-am folosit intens de când le-am primit și îmi plac foarte mult.


Setul Bourjois - deodorant, gel de duș și micuța eșarfă - l-am primit de la o mătușă care îmi știe bucuria când primesc cosmetice.







De la iubitul meu am primit setul Too Faced All I want for Christmas, alcătuit din primerul de ochi TFSI, un ruj sublim, un blush, două farduri, un creion de ochi și un rimel, toate într-o trusă festivă și drăgălașă. Tot de la el am primit și setul de cutii pentru bijuterii de la Stackers, e incredibil de frumos, m-am și străduit să-mi așez o parte din accesorii în ele, păcat că pozele nu arată pe deplin cât de frumoase sunt aceste cutii. Un alt cadou de la el a mai fost o ședință de masaj de o oră cu două zile înainte de Crăciun la o clinică specializată pe dureri de spate. Am ajuns acolo și a fost o surpriză totală când am aflat că venisem pentru mine, nu pentru el de acea dată. Parcă a durat o săptămână acel masaj, așa de bine și de relaxată am ieșit după o oră de acolo. Chiar a fost unul dintre cele mai frumoase cadouri ever. 

După cum vedeți, am fost răsfățată de tot aceste sărbători, căci am mai primit și haine, eșarfe, ceaiuri și alte minunății drăguțe. Chiar m-am simțit ca un copil și pentru asta sunt profund recunoascătoare

2014 mi-l doresc mai bun decât 2013, așa cum vă spuneam și sper să-mi iasă. Deja nu-mi vine să cred că anul acesta va fi nunta noastră, era mult mai departe când ziceam "la anu'". Da, am decis din toamna anului trecut să ne căsătorim în 2014, am și stabilit data (29 august cununia civilă și 31 august cea religioasă), localul, biserica, deci liniile mari. Mai avem hainele, verighetele și restul detaliilor. Dacă vreți, o să vă țin la curent cu unele dintre elementele organizării nunții. 

În încheiere vă doresc încă o dată la mulți ani, dragelor și nu uitați că de noi depinde să ne îndeplinim visele! Vă pup și stați pe aproape, urmează preferatele anului 2013, preferatele lunii decembrie, precum și o revizuire a rezoluțiilor de beauty din 2013, să vedem ce mi-a ieșit și ce nu. Și desigur, o să vă povestesc și ce mi-am propus pentru acest an. 

Vă îmbrățișez,
Milena

9 comentarii:

cris spunea...

Vai, ce dragut e setul pentru bijuterii, e adorabil <3
Foarte frumoase toate cadourile, sa le folosesti cu placere!

Alice wonders spunea...

Ce de minunatii, sa te bucuri de ele! Si sa ai un an minunat, spor in toate :*

Georgia spunea...

Draga mea, sa te bucuri de cadouri, sunt minunate! Setul de cutii pentru bijuterii este extraodinar, l-am admirat cu cateva ocazii si cred ca oricarei fete i-ar placea la nebunie, e perfect. Te imbratisez si iti doresc un 2014 mai frumos decat se anunta! :)

Milena spunea...

@cris: da, setul e chiar foarte frumos si practic in egala masura. multumesc mult, te pup!

Milena spunea...

@Alice wonders: multumesc mult! si tie la fel, un an frumos si plin de bucurii :*

Milena spunea...

@Georgia: multumesc mult, draga mea! si eu am admirat setul de bijuterii la un giveaway al Federovei, mi-a ramas gandul la el si cred ca Bogdan m-a vazut cand ma tot uitam lung la el. si eu te imbratisez si iti multumesc pentru urari, sa ai un 2014 superb! :*

Aleena spunea...

CUTE box!

http://iamaleena.blogspot.com.au/

Andreea spunea...

Sa te bucuri sanatoasa de toate cadourile! Un 2014 la superlativ! :D

Milena spunea...

@Andreea Lovin: multumesc mult, la fel si tie! un 2014 frumos pe toate planurile!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...