joi, 30 ianuarie 2014

Ce produse am mai terminat (6)


Bună, dragele mele! Mă bucur enorm când mai termin un produs și îl pun la grămada de chestii terminate, voi nu? Din decembrie încoace am fost foarte harnică - probabil și pentru că am primit atâtea noi produse și cadouri încât m-am încăpățânat să consum mai cu spor din ce am ca să iau la rând alte bunătăți. 

Iată ce am terminat de la jumătatea lui decembrie încoace:


- nicio lună fără trioul meu preferat de demachierea tenului la ora actuală: bifazicul de la Balea, loțiunea micelară Sublime Soft de la L'oréal și spuma de curățare Ultra Sensitive de la Balea. Deocamdată le-am recumpărat pe toate, dar vreau să încerc data viitoare și micelara nou lansată de la Garnier.

- tot pentru ten, am terminat și crema hidratantă din gama Hydralight de la Paula's Choice. E una dintre cremele mele preferate, deși pe timpul acesta geros nu mai făcea față chiar cu brio. Nu aveam nimic de rezervă, așa că mi-am cumpărat o cremă hidratantă din .... supermarket! Da, nu am mai făcut asta de ceva timp, are chiar și parfum, dar tenul pare mulțumit so far. Vă povestesc despre ea curând, că e în pregătire o postare despre rutina actuală de îngrijire a tenului.

- la capitolul păr, am dat gata două șampoane care m-au ținut ceva vreme, mai ales că au 500 de ml fiecare. Ambele sunt de la Syoss: Glossing Shine-Seal (pentru păr lipsit de strălucire cică) și Color Protect (pentru păr vopsit). Mi-au plăcut mult și chiar mi-au priit folosite alternativ. Chiar le-aș recumpăra. Deocamdată am început însă șamponul Dove Colour Repair, primit la întâlnirea bloggerițelor din decembrie. Îl folosesc acum doar pe acesta ca să văd exact cum se simte părul meu cu el.

- în ce privește îngrijirea corpului, am dat gata: untul de corp cu avocado și piersică de la Gerocossen pe care îl declar genial, super eficient și trecut la lista de recumpărare. Pentru hidratarea corpului folosesc acum crema de la Yves Rocher din colecția Cacao de Crăciun, cea cu zmeură, de care nu sunt atât de mulțumită însă la capitolul hidratare pe timpul iernii. Tubul de cremă Cicalfate de la Avène era rătăcit prin casă și l-am consumat dându-mă pe coate și genunchi cu el. Nu m-a impresionat cu nimic, nu îl recomand. Apoi, am terminat gelul de duș cu rodie de la Yves Rocher, nu e mare lucru de zis. E doar un gel de duș ok, cu un miros foarte mișto, dar nu l-aș recumpăra acum, am altele de încercat. Și luna ianuarie se încheie cu un balsam de buze adorabil, cu unt de cacao de la Madre Bees (îl găsiți la un preț foarte bun doar pe iherb și îl recomand, e super bun!) și cu un mini-deo Dove clasic pe care îl aveam prin geantă și de care mă declar nemulțumită - miroase înecăcios și pătează hainele.

Cam atât de data aceasta, se pare că am fost iarăși harnică. Voi ce ați mai consumat bun recent? Despre ce vreți să vă povestesc mai multe?

Vă pup, 
Milena

4 comentarii:

Très Chic spunea...

Si eu la fel sunt :D Cum termin ceva, am un sentiment de multumire.

Milena spunea...

@Très Chic: mai ales ca dupa aceea avem motiv sa cumparam sau sa desfacem alte chestii faine. :*

Georgiana spunea...

Draga mea, de unde iei untul de corp cu piersica? Stiu ca ai mai scris despre el si de atunci mi-l doresc tare mult.
Despre crema din supermarket abia astept sa citesc mai multe!
Te imbratisez, weekend frumos!

Milena spunea...

@Georgiana: l-am luat de pe magazindaciccool.ro. oricum, il gasesti si prin plafaruri. mai e o aroma, cu lamaie si masline, nu l-am incercat pe acela. oricum, are un pret foarte bun, pana in 16 lei. sper sa iti placa daca il incerci. te pup, draga mea! sa ai si tu un weekend frumos si calduros! :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...