joi, 9 ianuarie 2014

Preferatele anului 2013


Am revăzut toate postările cu preferatele lunilor din anul trecut, am făcut liste și listuțe, iar în final, doar o mică parte au reușit să ajungă pe lista preferatelor anului 2013. 

Iată preferatele mele din secțiunea îngrijirea tenului:


- spuma de curățare Balea Sensitive: un produs foarte bun, să vedem cum mă surprinde 2014 la capitolul curățarea tenului.
- crema Hydralight Shine-Free Daily Mineral Complex SPF 30 de la Paula's Choice: probabil revelația anului trecut la capitolul protecție solară, un produs care mi se potrivește.
- tratamentul pentru ten Pure Radiance din gama Resist de la Paula's Choice: am consumat aproape două tuburi anul trecut. Își face treaba acest produs și chiar se vede diferența pe tenul meu.
- crema hidratantă preferată: Hydralight Moisture-Infusing Lotion, de la Paula's Choice: ador crema aceasta, e perfectă pentru tenul meu. Am decis să nu o mai schimb în sezonul rece cu una cu o textură mai densă, ci doar să suplimentez când simt nevoia cu uleiuri vegetale. 
- serul cu antioxidanți Resist, tot de la Paula's Choice: am avut acest produs în prima comandă PC, acum aproape 3 ani. Și, după multe experimentări, pot spune că e crema de ochi ideală pentru mine. Îl folosesc așadar doar în jurul ochilor (uneori și în jurul buzelor), pentru că pielea din acea zonă e normală cu tendințe de piele uscată. Face o treaba excelentă și ține mult timp, aplicat doar local. 


La capitolul îngrijirea părului și a corpului, puține produse m-au încântat la maximum:


- șamponul Color și serul pentru strălucire de la Syoss, alături de șamponul uscat de la Balea, au fost produsele indispensabile, pe care sigur le voi recumpăra în 2014. 
- deodorantul preferat este, fără îndoială, sprayul Double Effect de la Nivea
- crema de corp preferată în 2013 a fost untul de corp cu piersică și avocado de la Gerocossen. Îl voi recumpăra însă doar după ce termin muntele de loțiuni de corp strânse în ultimele săptămâni din anul trecut.


În ceea ce privește produsele de machiaj, avem următoarele:


- rimelul Sexy Pulp de la Yves Rocher: magic, minunat! Ador rimelurile de la YR, iar acesta e chiar top!
- corectorul favorit: Studio Artist, nuanța Ivory, de la Oriflame.
- pentru buze, în 2013 am îndrăgit cel mai mult balsamurile de buze colorate de la Kiko - în poză avem nuanța Apricot, precum și produsele Astor Soft Sensation LipColor Butter.
- oja favorită din 2013 marchează îndrăgostirea mea de nuanțele sclipicioase, de care nu credeam că mă voi apropia. Totul a început cu oja Haley Good Lookin' din colecția Modern Family de la Nicole by OPI. Încă ador această ojă, chiar nu mă satur să fac combinații cu ea.
- fondul de ten preferat observ că e același câștigător și din 2012: Giordani Gold Age-Defying de la Oriflame. Am încercat vreo 5 noi fonduri de ten în 2013, dar tot la acesta mă întorc mereu. 
- pentru sprâncene am în continuare același preferat: creionul de la Dr. Pierre Ricaud. Păcat că nu se găsește la noi, o s-o rog pe mama să îmi reînoiască stocurile din acest creion magic.
- nu puteam să nu includ și pensulele Real Techniques: în 2013 colecția mea s-a mărit semnificativ și, deși am inclus în poză doar două pensule, toate îmi plac foarte mult.


Cam atât pentru 2013, să vedem ce ne rezervă acest an. Deja știu sigur că voi avea multe produse faine despre care să vă povestesc pentru favoritele anului 2014, căci a început cu unele foarte tari. 

Voi ce preferate aveți din 2013? Aștept cu mare interes și curiozitate experiențele voastre în comentarii, le citesc cu mare drag.

Vă pup,
Milena

8 comentarii:

cris spunea...

Spuma de curatare de la Balea e si preferata mea, doar ca inca ma enerveaza mirosul, parca nu pot sa ma obisnuiesc cu el :D

Milena spunea...

@cris: da, si pe mine ma deranja initial, dar am reusit sa trec peste, sper sa iti iasa si tie. acum nu mai mai enerveaza deloc. :)

Anonim spunea...

Salut! La multi ani si tot ce iti doresti mai bun in noul an. Cat despre preferate, e greu tare:pc earth source toner, pc aha 5%, pc resist spf 30, pc balancing gel, bha pc 9%, gel de dus crema acure de pe iherb, iluminator MUA, gel curatare eucerin...majoritatea cumparate de cel putin doua ori. Anca A

Anonim spunea...

Am si eu cateva din preferatele tale pe lista. :)
Mie nu prea imi plac produsele de fata de la Balea si am observat ca nici spumele de curatare nu mi se potrivesc. Prefer balsamurile sau gelurile.
Pup!

Milena spunea...

@Anonim: multumesc, la fel! ma bucur ca ai impartasit cu mine preferatele tale, te pup!

Milena spunea...

@darlyst: eu chiar ma impac bine cu spuma deocamdata, e posibil sa ma plictisesc la un moment dat si sa mai caut alte produse sau sa revin la altele cum sunt gelul cremos de la boots no. 7 sau gelul eucerin. te pup!

Mademoiselle Lorraine spunea...

si mie imi place mult corectorul de la Studio Artist! te pup si la multi ani:*

Milena spunea...

@Mademoiselle Lorraine: da, e chiar super bun! te pup si eu si sa ai un 2014 minunat!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...