duminică, 26 ianuarie 2014

2014 beauty resolutions


Pe principiul "better late than never", vă scriu astăzi despre rezoluțiile mele în materie de beauty pe anul 2014. Mi-am rezervat mai multă vreme decât pentru rezoluțiile din 2013, dar am avut și scuze bune. Anyway, propun să fac întâi bilanțul rezoluțiilor din 2013, pentru a vedea ce anume am reușit să bifez de pe listă.

Iată lista rezoluțiilor de beauty din 2013:

- să continui lupta contra petelor post-acneice; Cred că m-am ținut de acest aspect și îmi doresc să continui, căci, din păcate, mai am destul de lucru în acest sector.
- să găsesc șamponul ideal; Oarecum...am ajuns la concluzia că într-o rutină de păr ideală e nevoie de mai multe șampoane, în funcție de nevoile părului la fiecare spălare. Totuși, am găsit vreo 2-3 șampoane extraordinare anul trecut și vă voi povesti despre ele, căci sunt integrate în rutina mea de îngrijire a părului. În orice caz, mi se pare dificil să rămân la un singur șampon sau chiar și doar la 2, cu atât de multe variante și opțiuni care apar mereu pe piață.
- să nu mai trag de păr când îl perii; Da, cred ca am reușit, mai ales de când am și peria Tangle Teezer. Și nu doar de asta, dar chiar m-am străduit și cred că m-am descurcat la acest punct așa cum speram.
- să încerc mai multe seruri pentru păr - mai ales vârfuri; Da, am încercat ceva în 2013: serul roz de la Syoss, Silk Therapy de la Biosilk, Moroccan Oil - ambele variante (păr subțire și normal), LuxeOil de la Wella Professionals. Cel mai mult l-am folosit pe cel de la Syoss, dar pe 2014 cred că se anunță un alt favorit.
- să-mi dezvolt o rutină mai elaborată de îngrijire a corpului pe care să o respect; Din păcate, nu pot bifa acest punct pentru că nu mi-am respectat rutina de îngrijire a corpului așa cum am vrut și am cam trișat mai mult de jumătate din timp, așa că nu pot să îl tai de pe lista.
- să nu mai cumpăr produse cărora le pot face eu înlocuitori - de exemplu gomaj de corp.; Da, m-am ținut de treaba asta, nu am cumpărat deloc nici exfoliante, nici măști de păr, ci am folosit de am avut prin casă pentru exfolierea corpului - zaț de cafea, mălai, ovăz etc., iar pentru păr am folosit doar măști din uleiuri vegetale. Am totuși în casă un gomaj de la Thai Spa și o mască de păr Oil Nutritive de la Gliss, dar ambele sunt primite cadou.
- să cheltui bani doar pe produse fabuloase, unul și unul; Pot să zic că da, sunt mândră de mine că nu am cheltuit aiurea anul trecut pe cosmetice, ci am reușit să investesc acolo unde am simțit că trebuie - îngrijirea tenului. Îmi doresc să cheltui înțelept și în anul care vine. Asta nu înseamnă neapărat să iau produse ieftine, ci să caut ce produse îmi pot aduce cele mai multe beneficii pentru banii pe care îi dau. Și totuși, voi continua, pentru multe categorii de produse - șampoane, geluri de duș, creme de corp sau de mâini, să nu cheltui deloc mult, pentru că sunt atât de multe produse faine la prețuri accesibile, încât ar fi păcat să risipesc banii degeaba.
- să mă țin de sport; Of, bad Milena! Nu am reușit nici în 2013 să mă țin de sport ca lumea. Am tot reluat și abandonat și iar reluat și abandonat și tot așa... Gata, it ends here! 2014 trebuie să fie neapărat anul în care nu mă mai las de sport.


Și acum, să vă zic ce îmi propun pentru acest 2014 din care deja a trecut aproape o lună:

- să continui lupta contra petelor post-acneice. Sunt sigură că tratamentul Pure Radiance de la Paula's Choice va fi în continuare aliatul meu.
- să aplic în continuare creme cu factor de protecție zilnic. Și să rămân la filtrele minerale de care m-am îndrăgostit în 2013 și care nu îmi provoacă iritații precum cele chimice.
- să mă țin serios de sport. Da, da, trebuie - 2014 e anul exercițiilor fizice făcute în mod regulat!
- să reduc din consumul de carne - măcar 2 zile pe săptămână să nu mai mănânc carne.
- să mănânc fructe la micul dejun. (Și de fapt, să mai aplic și alte principii de care o să vă povestesc după ce termin cartea ultra interesantă - "Frumusețe prin detoxifiere". E genială!)
- să experimentez mai mult în aranjarea și coafarea părului.
- să-mi îndrept dinții (deja mi-am pus aparat așa că sunt pe drumul cel bun).
- să cheltui mai mult pe haine decât pe cosmetice (cam e nevoie de o reînoire a garderobei).
- să continui să consum din cosmeticele pe care le am înainte să cumpăr altceva.
- să continui celelalte obiceiuri bune din 2013 și din anii trecuți.
- să îmi găsesc o coafură și un machiaj care să mă avantajeze perfect la nuntă.

Cam asta cred că e lista mea pe 2014. Acum o să mi-o copii și în agendă să o am mereu la îndemână și să o consult periodic să îmi aduc aminte de toate punctele de pe lista.

Voi ce vă doriți pentru 2014 în materie de beauty?

Vă pup,
Milena

2 comentarii:

Deea spunea...

Felicitari pentru toate reusitele (mai ales aparatul dentar)! La unele capitole si eu sunt codasa, sper sa ma mobilizez in 2014 si sa mai rezolv pe isi pe colo. Mai ales la partea cu cheltuit banilor pe prostii:P.

Milena spunea...

@Deea: multumesc, la fel!iti doresc sa iti iasa tot ce iti propui si doresti anul acesta. si sper sa ne vedem curand, mi-e dor sa iesim! numai sa treaca zapada asta imensa :D :*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...