luni, 6 ianuarie 2014

Preferatele lunii decembrie


Hey, a început o nouă săptămână, practic prima de pe acest an și, deși m-a prins un pic o răceală, am zis să nu mă las și să vă arăt care sunt preferatele mele din luna trecută. Din păcate, poza nu e deloc fantastică, dar sper să mă iertați. 

În decembrie am testat multe produse noi, mai ales datorită întâlnirii minunate a bloggerițelor de beauty de după Moș Nicolae. După cum vedeți mai jos, multe dintre ele se regăsesc în favoritele lunii, deci m-au cucerit total:


- crema de corp cu aromă de cacao și zmeură, precum și gelul de duș cu aceeași aromă delicioasă, ambele din colecția de Crăciun de la Yves Rocher, m-au încântat foarte mult. Și nu doar pe mine. Iubitul meu a zis că îi place mult gelul de duș și chiar s-a oferit să îmi facă masaj cu crema de corp, deci iată o colecție numai bună de folosit de toți cei ai casei.

- desigur, tot din colecția de Crăciun Yves Rocher, dar cu aroma de cacao și portocale, balsamul de buze a fost indispensabil și ultra-folosit. L-am luat după mine în vizita de sărbători la bunici și chiar și la munte, de Revelion. E foarte bun, miroase super, hidratează fain buzele și are un preț decent. Îl recomand cu inima deschisă și aș zice să profitați, căci toate produsele de mai sus de la Yves Rocher sunt ediție limitată.

- pentru păr am testat multe produse, mai ales seruri de păr, dar am decis să le mai las la folosire până vă povestesc de ele. Până atunci, vă spun că Syoss mă surprinde frumos. Am început cu un ser de păr de la ei, care îmi place mult. Am luat un balsam la care urmează review, iar apoi m-am aventurat la șampoane. Și bine am făcut - acest șampon e foarte bun, o să vă povestesc mai încolo mai multe.

- la capitolul ten am avut luna trecută niște probleme cu o iritație aiurea, dar s-a rezolvat cu o vizită la dermatolog. Semnele le-am tratat în mod magic cu serul Pure Radiance din gama Resist de la Paula's Choice de care vă tot zic, dar i-am programat review, stați pe aproape :).

- în zona machiajului, am două produse ieftine și bune, de mult îndrăgite: fondul de ten Age-Defying din gama Giordani Gold de la Oriflame, precum și corectorul Studio Artist, tot de la Oriflame și două noi intrate în colecție: lip duo-ul și blushul INGLOT, ambele superbe și foarte faine, sunt primele produse ale acestui brand pe care le încerc, dar mai vreeeau!

Și cam atât pe luna trecută, dragele mele. Se anunță un ianuarie plin de bunătăți, că tot încerc produse faine. Abia aștept să vă povestesc. Până atunci, care de cele de mai sus vă atrage cel mai mult și vreți să aflați detalii?

O săptămână frumoasă,
Milena

2 comentarii:

Alice wonders spunea...

Si eu recomand balsamul de buze, e delicios si eficient si nu stiam ca e editie limitata *panic*

Milena spunea...

@Alice wonders: da, este..vestea buna e ca Yves Rocher are editii limitate mereu de Craciun. cine stie cu ce ne surprind la anu'? te pup:*

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...