miercuri, 28 martie 2012

Review - Paula's Choice Barely There Sheer Matte Tint SPF 20


Am avut vreo trei mostre din acest produs și mi-am putut forma o părere destul de clară zic eu. Mi-a plăcut mult că nu au fost sub formă de pliculețe, ci în cutiuță. Așa le-am putut folosi mai ușor și chiar lua cu mine când plecam undeva. Produsul este o cremă nuanțatoare pentru ten și fullsize arată așa:



După cum v-am spus și mai sus, eu am avut mostre și iată cum arată una:





Ce mi-a plăcut la acest produs:
- oferă o culoare foarte discretă și parcă iluminează ușor fața
- se adaptează nuanței tenului - prima dată când am deschis cutiuța m-am gândit că am ales o nuanță nepotrivită, dar am avut surpriza plăcută de a se contopi foarte ușor cu nuanța pielii mele (eu am ales nuanța sheer ivory)
- hidratează tenul, nu evidențiază zonele uscate
- are factor de protecție solară 20
- oferă o acoperire mică spre medie (nici nu pretinde să ofere o acoperire mare)
- uniformizează foarte bine culoarea tenului
- nu are iritanți





Ce nu mi-a plăcut:
- deocamdată nu am achiziționat-o fullsize din cauza prețului - 19,5 euro pentru 30 de ml mi se pare scump.

Voi folosiți creme nuanțatoare? Pe aceasta ați încercat-o? Aveți vreuna preferată?

6 comentarii:

Dia spunea...

Eu am ceva de la Wet'n wild, da nu stiu daca e chiar crema nuantatoare, dar imi place. De la Paula's inca nu am incecat nimic, dar ma tenteaza ingrozitor.

Milena spunea...

@Dia: Si eu as vrea sa incerc Wet'n Wild, tu de unde l-ai luat ca stiu ca la noi nu se gaseste? Eu recomand crema asta nuantatoare de la Paula's Choice, dar pretul cum spuneam ma cam face sa aman. Oricum, poti eventual cand mai comanzi ceva sa iti iei macar 2 mostre sa vezi daca iti place, ce nuanta iti este potrivita, macar sa fii sigura ca ti-ar placea.

Georgiana spunea...

Eu nu am avut nici una, dar mi-ar placea sa incerc pe viitor. Imi place mult cum se vede pe mana ta iar factorul de protectie e un bonus binevenit :)
Pupici

Dia spunea...

Am luat-o de pe un blog, uita-te la penultima postare ca acolo am linkul blogului respectiv. Gasesti pe blogul acela multe firme care eu nu le-am vazut pe la noi si preturi foarte ok.

Milena spunea...

@Georgiana: Da, pe mana mea chiar se vede destul de clar cum arata crema asta nuantatoare, iar spf-ul e foarte important. pupici back:)

Milena spunea...

@Dia: Multumesc, o sa ma uit.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...