duminică, 1 aprilie 2012

Preferatele lunii martie


Luna care tocmai s-a încheiat a fost una plină, plină și se anunță luni și mai aglomerate întrucât mă pregătesc de licență. Mi-aș dori să scriu mult mai des pe blog, dar nu reușesc să găsesc timpul. Anyway, în luna martie am mers pe aceeași linie la îngrijirea tenului și a corpului ca și luna precedentă. Am terminat unele produse - precum loțiunea micelară de la Bioderma și un flacon de spumă de curățare a tenului de la Boots Expert, în locul cărora am avut produse de rezervă. Am decis să includ și parfumurile și produsele de machiaj pe care le-am folosit aproape zilnic în luna martie.

Așadar, la îngrijirea părului:



- am terminat un flacon din Pantene Color Therapy și de o săptămână folosesc produsele luate din Franța, de la Herbal Essences (pe care vi le-am mai arătat și aici). În poză am pus și flaconul nou de la Pantene Color Therapy luat de rezervă, pentru că mi-a plăcut enooorm și sper să îl mai găsesc (am văzut că au scos gama asta și au apărut ambalaje noi și au schimbat de fapt și produsele) că mi-a priit. Pe drum mai am un șampon de la Dessert Essence (văzut aici la draga mea Georgiana - da, da, m-ai corupt și am dat comandă, abia aștept să ajungă!!!) - da, nu mă pot opri din încercat șampoane. So far, doar Gliss cel roșu pentru păr vopsit și Pantene Color Therapy - tot păr vopsit mi-au plăcut cel mai mult.


Pentru îngrijirea tenului



- demachiant bifazic pentru ochi de la Balea (am terminat unul luna trecută, dar mereu am altul de rezervă:D)
- demachiant Mixa (îmi place foarte mult, e mult mai lejer decât cel de la Rivadouce folosit în februarie, are o textură foarte lichidă și lasă tenul fresh)
- loțiunea micelară Yves Rocher (v-am arătat-o aici  când am achiziționat-o) începută în locul celei de la Bioderma. Îmi place, e foarte răcoritoare, nu m-au usturat ochii or anything.
- spumă de curățare a tenului de la Boots Expert (deja e al nuștiucâtălea flacon), o ador, din păcate e ultimul flacon și trebuie să cumpăr ceva mai încolo pentru curățarea tenului.



- în rest, exact aceleași produse ca luna trecută: exfoliantul chimic cu 2% BHA, crema pentru protecție solară  SPF 45 (mai am puțin, dar am alta de rezervă:D), crema hidratantă și serul cu antioxidanți, toate Paula's Choice. Lor li se mai adaugă Brevoxyl-ul și un mix de uleiuri vegetale primit recent de la tot de la draga de Georgiana (mulțumesc mult încă o dată), pe care am uitat să le mai fotografiez. 



Parfumurile folosite intens sunt:



- unul de la FM  - cod 252 - imită Dior Escale au Portofino (foarte fresh, aromat totuși, mi se pare că miroase a lămâiță și citrice)
- Comme une Evidence de la Yves Rocher (floral, persistent, uneori prea tare pentru mine parcă, dar ador că persistă mult)
- Precious Moments de la Oriflame (început de când s-a încălzit, miroase foarte foarte frumos, persistență medie, miroase a flori de măr parcă, a ceva floral fructat delicat)

Și iată ce folosesc cam zilnic pentru machiaj:





perle iluminatoare Avon
- corector Studio Oriflame
gloss Beautycycle
creion sprâncene Pierre Ricaud
fond de ten Affinitone Maybelline
paletă Benefit Big Beautiful Eyes
rimel Max Factor 2000 Calorie (acesta împreună cu varianta Curved Brush sunt my holy grail mascaras)
paleta Sleek Oh So Special (mai ales nuanța Gateau - a doua din rândul de jos - e favorita mea)
pudră So Matte Miss Sporty (foarte foarte bună, cred că e a 4-a oară când o recumpăr, e foarte bună cum spuneam, plus că are un preț foarte ok - 13 lei am dat ultima oară pe ea).



În altă ordine de idei, parcă iar a trecut luna repede repede.
 Voi ce ați folosit cel mai des luna asta?

4 comentarii:

Anonim spunea...

stii cumva de unde as putea achizitiona demachiantul Mixa , din Romania ?

Milena spunea...

@Anonim: dupa cum spuneam si mai sus, eu il am de la mama, iar ea l-a achizitionat din Franta. nu l-am vazut la noi, sincer nu cred ca se gaseste in Romania. daca il voi vedea pe undeva, voi anunta pe blog.

Anonim spunea...

Si eu l-am incercat in Franta si mi-a placut tare mult , insa nu l-am gasit unde l-am cautat sa-l si cumpar :)) . Multumesc oricum ! btw : blogul tau este interesant . Mult succes in continuare :D

Milena spunea...

@Anonim: N-ai pentru ce. Si multumesc mult:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...