duminică, 8 aprilie 2012

Swatch - Quad Avon True Colour Stripped Camouflage


Am decis să vă arăt cele câteva farduri pe care le am și azi vă prezint un mic swatch la quadul Avon Stripped Camouflage - singurele farduri Avon pe care le am. L-am luat mai demult cadou la o revistă, nu mai știu care, dar oricum am înțeles că prețul său e în jur de 23-25 de lei în cataloagele Avon, eu dând pe el și revistă până în 13 lei, so a meritat, dar nu aș da prețul de catalog pe el.

Îmi place pigmentația fardurilor, rezistența lor e însă medie (4-5 ore) pe pleoapele mele, cu sau fără primer (folosesc unul elf, dar care nu prea funcționează, din moment ce cu sau fără el e cam tot același lucru). Îmi place și ambalajul, are o oglindă mai mult decât utilă, iar carcasa e rezistentă și elegantă. Aplicatorul din dotare e din păcate foarte prost calitativ, e neatins. 

Vă las cu pozele (primele sunt fără bliț, iar restul cu):







All in all, mie îmi plac fardurile acestea, dar nu cred că le-aș cumpăra la prețul lor de catalog, as I said. Voi ați folosit farduri Avon?V-au plăcut or not?

8 comentarii:

Simona Tucu spunea...

Eu nu prea sunt familiarizata cu produsele Avon, cred ca pot sa numar pe degetele de la o mana tot ce am incercat de la ei, insa imi place cum arata trusa a doua... :)
Sa le folosesti cu placere in continuare!

Milena spunea...

@Simona: nici eu nu am folosit prea multe de la ei, dar trusa e draguta. Sa stii ca in toate pozele e vorba de aceeasi trusa:D. Difera faptul ca sunt cu sau fara blitz facute. Multumesc!

Très Chic spunea...

hmm..mie nu mi se par asa de pigmentate. am si eu un quad si unul cu 8 culori daca nu ma insel. anumite nuante, cele deschise, nici nu se vad pe pleoapa.

Milena spunea...

@Tres Chic: probabil ca difera pigmentatia in functie de farduri. Mie mi se par ok ca pigmentatie, nu atat de faine ca sleek totusi la capitolul asta. Nu am alte farduri Avon ca sa fac o comparatie, so...:D

Unknown spunea...

Eu am o trusa asa dar cu nuante de mov. Nu este foarte pigmentata...dar imi place ca rezista mult :)

Georgiana spunea...

Si eu am primer Elf, mie chiar mi se pare ca mi se strang fardurile mai repede cu el decat fara el, iti dai seama :)

Farduri Avon am avut cand eram prin liceu, nu am fost foarte incantata de ele, dar acestea par mai pigmentate, iar cutia daca e rezistenta, e super :)

Pupici

Milena spunea...

@Ral Diaconescu: ciudat, inseamna ca e cam invers de la mine. Oricum, cred ca difera de la trusa la trusa pentru:P.

Milena spunea...

@Georgiana: Wow, asta cu primerul Elf e foarte funny!!!! da, pai fardurile nu sunt cine stie ce, dar macar nu am platit pretul lor intreg:D. pupici back>:D<

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...