miercuri, 11 aprilie 2012

Comandă Oriflame C5/2012


Iată ce mi-am mai comandat din campania curentă de la Oriflame:



- cremă hidratantă pentru picioare (am mai avut-o și mi-a plăcut, iar acum că se încălzește mă dau chiar în fiecare seară cu cremă pe picioare)
- apă de parfum Precious Moments Red Dream (am varianta Precious Moments de la ei, iar această ediție limitată m-a atras când am citit că are arome de măr și magnolie, două din preferatele mele - deja m-am dat cu el și îl adooor, miroase extraordinar de frumos, floral-fructat, genul meu favorit; persistența e medie)
- un creion de ochi nuanța Nude (nu am mai avut așa ceva până acum, dar am zis să încerc - are vârful foarte fain, moale și totuși solid, te poți baza pe el, iar nuanța e alb-lăptos, nu e stridentă, fapt ce mă bucură)
- ulei de păr cu cocos și germeni de grâu (am avut două tubulețe, unul deja l-am folosit și e o surpriză tare plăcută, lasă un parfum minunat în păr, îl lasă moale și totuși cu ținută, se clătește fără probleme, un tub ajunge pentru tot părul - în cazul meu, îl am puțin mai mult peste umeri).

Pe lângă acestea, mi-am mai luat mostre din câteva fonduri de ten: Urban Shield cu SPF 15, Studio cu SPF 15, Age-Defying Giordani Gold și Matte Control. O să revin cu o părere despre toate aceste fonduri de ten, comparativă. 



Cam asta e ce mi-am luat luna aceasta de la Oriflame. Prețul pentru toată comanda a fost de 65 de lei. Voi v-ați luat ceva de la ei? În privința fondurilor de ten, v-a plăcut vreunul?

8 comentarii:

Federova spunea...

Ce frumos e parfumul! Ma trag astfel de ambalaje :D

Milena spunea...

@Federova: intr-adevar, ambalajul e deosebit, mie mi se pare ca o bijuterie (oricum il tin printre accesorii):)

Alina spunea...

parfumul nu e in genul lui Nina? Ca si acela tot cu mar era...

Toma Aurora spunea...

Superb arata parfumul! Si mie imi plac aromele fructat-florale, sunt printre preferatele mele.

Eu foarte multumita am fost de fondul de ten anti-imbatranire de la Giordani! Il foloseam cand eram prin liceu si de atunci mi-a cazut cu tronc. Arata natural pe fata si uniformizeaza culoarea pielii.

bydee-make-up spunea...

Sa le folosesti cu placere si sa ne spui ce parere ti-ai facut despre creionul de ochi :D

Milena spunea...

@Alina: cred ca te referi la Nina de la Nina Ricci. L-am avut si pe acela, dar acesta e mai discret, mai putin intens, mai spre floral decat celalalt, desi tot se simte aroma fructata foarte bine.

Milena spunea...

@auroratoma: Eu am incercat deja fondul de ten de care spui - se vede si in poza ca mai am doar o mostra de la Age-Defying Giordani Gold si mi-a placut foarte tare, e cremos si uniformizeaza nuanta tenului excelent. Imi place enorm mai ales ca nu evidentiaza zonele uscate - uneori mai am pe la nas sau sprancene zone de astea, dar nu a fost cazul cu fondul asta de ten. Cred ca o sa il iau fullsize, mai ales ca va fi si redus in campania urmatoare, de la 45 de lei la 27.

Milena spunea...

@bydee-make-up: Multumesc si da, o sa revin cu o parere despre creionul de ochi:D

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...