luni, 19 martie 2012

Cum mă spăl pe cap fără apă

După cum vă spuneam și ieri, sunt într-o dispoziție minunată, cred că de aici vine și zâmbetul pe care îl am pe buze încontinuu și faptul că am pus acest titlu haios zic eu. Astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs pe care îl ador și anume șamponul uscat de la Balea

Să ne înțelegem, nimic nu poate înlocui 100% apa, șamponul și balsamul de păr care ne priesc părului nostru și care ne fac să ne simțim tare bine, dar pe mine cel puțin șamponul uscat de la Balea mă ajută enorm. Eu mă spăl pe cap o dată la două zile, dar având în vedere că uneori sunt plecată și nu pot să mă spăl pe păr în ritmul meu obișnuit, apelez la acest produs. În plus, îl folosesc foarte mult mai ales iarna și când e rece și nu mă pot spăla dimineața pe cap. 

Îl folosesc foarte ușor, conform instrucțiunilor de altfel: îl agit foarte bine, mă aplec și îl aplic pe păr la rădăcini, mă ridic și tamponez ușor părul cu un servețel sau trec o dată peria rapid prin el în caz că rămâne surplus vizibil. Din fericire nu se vede diferența pe părul meu (blond-arămiu-roșcat), însă e posibil ca persoanele cu păr mai închis și foarte închis la culoare să vadă că produsul se vede pe părul lor - cred că problema poate fi remediată dacă scuturați părul/presați cu un servețel/periați ușor părul. Fratele meu folosește și el acest produs și el are părul șaten și nu se vede deloc rău când îl aplică.

                                                


Ce-mi place la acest produs:
- prelungește cu o zi procesul de spălare pe păr - un plus extrem de mare pentru cineva cu părul gras 
- miroase foarte frumos - aspect subiectiv, știu, însă e important (mirosul e fresh și nu persistă în păr)
- aplicarea este ușoară (vedeți mai sus)
- ambalajul e practic (nu am avut accidente de genul pătat or smt și poate fi transportat ușor în bagaj)
- prețul foarte avantajos: 10 lei am dat eu pe el 

Singurul dezavantaj ar fi faptul că se găsește doar în magazinele Dm. 

Per total, acest produs face din punctul meu de vedere ceea ce spune și rămâne extrem de util în călătorii, iar eu îl voi recumpăra - de fapt, cred că sunt la al treilea flacon.

Care este părerea voastră despre acest produs? Ați folosit altele de acest fel și care? 

2 comentarii:

Alina Canura - Anghel spunea...

Hmm, am tot citit review-uri despre el ... si am un DM la coltul strazii :)) Trebuie neaparat sa imi achizitionez si eu unul, de test! Te pup!

Milena spunea...

@Alina Anghel: astept parerea ta! daca nu o sa iti placa nu cred ca pierzi mare lucru pentru ca pretul e accesibil. si eu te pup!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...