vineri, 12 octombrie 2012

Ultra dezamăgire de la Dr. Hauschka


Mai demult am avut plăcerea de a testa o ediție din primăvară a cutiei Jolie Box din Franța, pe care mi-a adus-o mama mea acum câteva luni. V-am arătat atunci produsele pe care le conținea și am decis să vă spun astăzi părerea mea despre unul dintre ele - crema de corp cu gutui de la Dr. Hauschka, primită sub formă de tub de 10 ml. 




Am considerat că tubul e foarte practic de avut în geantă așa că l-am luat după mine în ideea de a-l folosi când simt nevoia de cremă hidratantă pentru mâini, cuticule etc. Și l-am tot cărat după mine până când l-am aruncat într-o zi la coșul de gunoi - da, l-am aruncat în starea în care e în poze, neterminat - deși are doar 10 ml - pentru că nu l-am putut folosi decât de 3 ori și de fiecare dată m-a usturat și m-a strâns pielea după aplicare. Am intrat zilele trecute într-un magazin de cosmetice în care am găsit și produse de la Dr. Hauschka și am căutat această cremă pentru a arunca o privire asupra ingredientelor, pentru că pe tub nu sunt trecute, erau prezente pe o cutie în care fusese și pe care au aruncat-o. Și am găsit la loc de mare cinste alcool denat., alături de o listă întreagă de uleiuri esențiale și cam toții iritanții posibili îngrămădiți în acest produs. Și astfel am aflat și de ce nu m-a ajutat acest produs, ba chiar mi-a făcut rău. Drept pentru care când am venit acasă i-am făcut poze pentru blog și l-am aruncat fără urmă de regrete. 

Îmi imaginez cu groază cum ar fi fost să aplic produsul pe restul corpului...Măcar nu am avut produsul fullsize și așa am aflat din nou cât de bine e să testezi înainte să iei produsul întreg. Fie vorba între noi, nu aș fi cumpărat oricum nici în veci produsul fullsize pentru că m-aș fi uitat pe ingrediente și aș fi fugit. Ca să nu mai zic de preț - în jur de 22 de euro pentru 145 de ml și 3 euro tubul de 10 ml. Nu aș da niciodată atâția bani pe o cremă de corp, ca să nu mai zic pe o porcărie cum e aceasta. Da, am zis-o și nu îmi pare rău. În plus, din ce am văzut așa rapid în magazin, cam toate produsele se învârt pe acolo - multă gălăgie pentru nimic - adică sume exagerate pentru mulți iritanți ambalați nici măcar atât de frumos. Că or fi persoane cărora le place firma sau măcar un produs de la ei, e super - eu nu vreau să aud de ei ori să mai pierd timp uitându-mă la produsele lor, deși nu sunt genul care să disprețuiască o firmă pentru un produs rău - am avut produse faine și de la Avon și de altele văzute mai prost poate, dar am făcut o excepție pentru Dr. Hauschka. 

Anyway, pe scurt despre această cremă cu gutui de la Dr. Hauschka:



- plină de alcool denat. și alți iritanți dăunători pielii
- miros de plante medicinale
- culoare gălbuie, textură apoasă
- se absoarbe repede în piele
- nu hidratează deloc pielea
- provoacă usturimi și senzația de piele care ține
- preț exagerat pentru o calitate îndoielnică

Cred că e cam primul produs de care scriu și am o părere extrem de negativă, dar mi-o asum. Voi ați încercat acest produs sau altele de la această firmă? Sunteți tentate?

8 comentarii:

Georgiana spunea...

Wow ce pret are full size! Inca o dovada ca nu tot ce e scump e si bun. Sunt curioasa daca si produsele pentru ten au ingrediente similare.
Pupici!

Deea spunea...

Un review sincer cum putine exista...din pacate! Felicitari:-*

Milena spunea...

@Georgiana: da, si eu am ramas socata cand am vazut!toate produsele pentru ten erau si mai scumpe, am vazut creme la 55 de euro si aveau toate alcool denat. in primele 4 ingrediente. pupici back!

Milena spunea...

@Deea: multumesc, esti tare draguta!

Anonim spunea...

Eu ma ramas fan dr. Hauschka. Poti sa-mi soui, te rog, in ce magazine ai vazut produse Dr. Hauschka? Ca eu nu gasesc. Ultima oara mi-am luat din Bruxelles. Iulia

Milena spunea...

@Anonim: eu nu am cumparat acest produs din magazin, l-am primit in Jolie Box din Franta, mai demult. cand am locuit in Franta am vazut produse Dr. Hauschka in parafarmaciile mari, in zonele mai centrale, sa zic asa. te pup!

Anonim spunea...

ciudat. probabil era expirata. eu folosesc lapte corp cu gutui in ambalaj full size și sunt mulțumită.

Milena spunea...

@Anonim: ma bucur ca esti multumita. eu nu am folosit si nu as folosi niciodata un produs expirat. reviewul meu e foarte clar. o zi buna sa ai!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...