vineri, 26 octombrie 2012

Jason Natural Quick Clean MakeUp Remover Pads



Hey! După cum v-am spus ultima dată, o să încerc să fac review produselor comandate prima dată de pe iherb, pentru că a trecut mult timp de atunci și mi-am făcut o părere clară. 

Astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs destinat demachierii tenului. Eu am regăsit acest produs pe lista  de produse demachiante recomandate de Corina și l-am comandat de pe iherb. Ideea generală despre acest produs e ambiguă totuși, pentru că inițial a funcționat - mai precis când l-am luat în vacanță, dar când am continuat să îl folosesc am început să am reacții aiurea de la el și între timp l-am abandonat într-un colțișor. 

Nu vreau să mă lungesc aiurea, deci iată părerea mea clară despre acest produs:




- ambalajul e solid și practic, poate fi un mare avantaj în călătorii. Mai exact, produsul este imbibat în niște dischete demachiante, depozitate într-un borcănel care se închide prin înfiletarea cu un capac. Cu toate acestea, cred că în timp produsul poate să își piardă din eficiență dacă nu aveți grijă la cât de bine îl închideți la loc și probabil că dischetele se vor usca.
- dischetele sunt cam subțiri, dacă nu aveți grijă când le desprindeți puteți lua mai multe deodată. E nevoie cam de 4-5 dischete pentru îndepărtarea completă a machiajului de pe față și ochi în condițiile unui machiaj lejer.




- la capitolul demachiere efectivă se descurcă ok, nu e nevoie să insiști, dar repet, eu nu mă machiez foarte tare și nici nu folosesc machiaj waterproof așa că nu știu cum s-ar descurca în condițiile acelea. 
- ce e ciudat este că inițial nu am avut nicio reacție negativă, dar tenul meu sensibil nu s-a dezis și cam pe la a 3-4a utilizare mi-am dat seama că îmi face tenul mai roșiatic decât de obicei - iar eu deja am zone de roșeață de care încerc să scap și că îmi irită pielea
- cel mai ciudat și neplăcut însă e faptul că mă usturau ochii atât de tare de la acest produs după primele utilizări încât aveau senzația că îmi iau foc, nu alta. 
- deși pe timpul vacanței mi-a plăcut să îl folosesc pentru că e practic și rapid, testarea produsului după întoarcerea acasă m-a făcut să-l las deoparte.
- produsul are 75 de dischete și costă 6, 08 $ pe iherb. 


În concluzie, deși este un produs accesibil și poate unor persoane nu le va stârni reacții neplăcute precum mi s-a întâmplat mie, eu nu îl voi recumpăra și mai rău, nu îl voi termina. 

Voi ați încercat acest produs sau altele similare?

6 comentarii:

Coconut spunea...

Nu l-am incercat, nu ma atrag deloc dischetele gata imbibate cu demachiant, nici servetelele demachiante. Prefer sa dozez singura cantitatea de demachiant.

Milena spunea...

@Coconut: sincer, nici pe mine nu prea ma atrag produsele de genul, dar am zis sa il incerc. avand in vedere ca pe acesta nu l-as recumpara e clar ca nu mai vreau sa incerc altele de genul:)

Adiana spunea...

si eu fac parte din categoria celor unimpressed de chestiile deja imbibate.

Milena spunea...

@Adiana: adevarul e ca am luat produsul doar pe baza faptului ca e bine formulat, nu m-am gandit efectiv la forma lui. data viitoare o sa fiu mai atenta:)))

Unknown spunea...

pe vremuri am pus si eu pe chip niste dischete demachiante pt ochi . m-au zgariat acele servetele ingrozitor, de atunci nu am mai folosit. Demachiantul meu e cleanserul :)) oricum ma aranjez foarte rar si nu folosesc produse waterproof . De cateva ori am incercat metoda cu ulei, dar merue am reusit sa imi dau si prin ochi, ceea ce nu a fost placut :)

Milena spunea...

@Sânziene și Mătrăgună: eu ma mai machiez si atunci folosesc demachiant, bifazic si micelara, apoi cleanser. Daca nu ma machiez, doar cleanser:D. nu am incercat metoda cu ulei, am fost tentata, dar mi se pare cam messy:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...