sâmbătă, 13 octombrie 2012

NOTD - My first Konad manicure


Hey! A trecut ceva de când nu am mai postat o manichiură. Cea de astăzi nu este chiar cea mai reușită pe care am făcut-o, dar este prima pe care am făcut-o folosind produsele Konad - de care sunt încântată, apropo - și de aceea vreau să v-o arăt. Sunt sigură că pe viitor o să-mi iasă tot mai bine, doar practice makes perfect, nu?

Gata cu vorbăria, iată ce port pe unghii zilele acestea:








- am folosit oja mată mov închis de la Rapsodi (nu are nume or smt, e o ojă ieftină, dar ok), oja specială pentru model în nuanța Pastel Violet/Mauve Pastel, plăcuța m4, ștampila și răzuitoarea - toate patru de la Konad (aduse de mama de la târgul de beauty de la Romexpo de la sfârșitul lunii septembrie când a fost în România și am rugat-o să îmi ia ceva de acolo). Am aplicat un strat de base&top coat de la Oriflame înainte și după aplicarea ojei - pozele însă le-am făcut înainte de top coat.

- oja Raspsodi se aplică foarte ușor, se usucă mediu ca timp, iar toate produsele Konad - folosite pentru prima dată, mi se par foarte ușor de folosit și faine faine, o să-mi mai iau câteva plăcuțe cu prima ocazie. 

Ce spuneți, vă place? Scuzați calitatea pozelor/manichiurii, le-am făcut noaptea târziu și eram cam adormită. Voi folosiți produse Konad sau ați vrea să le încercați? Care e plăcuța voastră preferată?

pupici și weekend plăcut, 
Milena

6 comentarii:

Adina spunea...

Ti-a iesit foarte frumos!

Milena spunea...

@Adina: multumesc mult!

dalyda spunea...

ce dragut<3 mie imi place cum ti-au iesit ;)

Milena spunea...

@dalyda: multumesc mult!

Allesandra spunea...

Ce frumos ti-au iesit !

Milena spunea...

@Allesandra: multumesc, esti draguta!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...