miercuri, 10 octombrie 2012

Review - Dessert Essence Jojoba Shampoo


Am comandat acest produs de multă vreme, prin aprilie și l-am terminat prin august, înainte să plec. Am păstrat pozele pentru că vroiam totuși să îi fac un review. Din păcate, părerea mea nu e tocmai pozitivă. Da, nu o să mă lungesc prea tare. Nu mi-a plăcut acest produs și după câteva utilizări l-am transformat în șampon de spălat pensulele - pentru asta a fost excelent. Dar iată impresiile mele despre el:


- face destul de multă spumă, dar doar dacă aplicați și o cantitate generoasă
- miroase extrem de bine a pere...Încă îmi aduc aminte mirosul și cred că e printre singurele lucruri care mi-au plăcut la el
- chiar și după două șamponări nu simțeam că părul ar scârțâi de curățenie
- nu mi-a provocat mâncărimi, mătreață etc.
- pleoștește părul ceva de speriat
- mi se îngrășa părul a doua zi, era ca și când nu mă spălasem deloc. Sentiment horror.
- cantitatea e generoasă - 382 de ml și prețul accesibil (în jur de 6$), dar trebuie comandat de pe iherb (ori din altă parte)

Anyway, știu că produsul e bine formulat, e un șampon blând, probabil potrivit pentru alte persoane, dar sigur prea blând pentru părul meu vopsit, gras la rădăcini, normal spre uscat în rest. Mă spăl pe cap la două zile din adolescență și e aiurea, aș vrea să găsesc un șampon care să mă facă să nu mai am părul atât de gras și să îl spăl mai rar, dar nu am avut succes până acum. Încă experimentez.

So, aveți vreo sugestie pentru mine, pretty please with sugar on top?

10 comentarii:

Georgiana spunea...

Spre finalul flaconului, eu l-am folosit drept gel de dus. M-am inteles bine cu el in primele 2 luni, apoi nu prea, si mie imi pleostea parul.
Ma bucur ca ai inceput sa postezi iar! Pup and hugs >:D<

Milena spunea...

@Georgiana: nu mi-a trecut asta prin minte atunci, nu stiu de ce, puteam si eu sa il folosesc drept gel de dus:D. multumesc, o sa incerc sa ma tin de postari:). pupici and hugs back>:D<

Dorina spunea...

L-am avut si eu i am patit la fel ca tine. Am inceput apoi sa-l folosesc impreuna cu un alt sampon, ca sa nu-l arunc :)

camelia spunea...

am par foarte asemanator cu tine, si cel mai bun sampon pana acum mi s-a parut nivea 2 in 1, cel verde, pentru par normal. Si am folosit si sampoane naturale/ profesionale....

coco spunea...

ai incercat si cu sampon solid pentru par gras ? eu am foarte uscat si ma inteleg bine cu samponul solid , au si pt par gras !

Milena spunea...

@Dorina: deci se pare ca a provocat mai multor persoane aceeasi reactie:D

Milena spunea...

@camelia: o sa il caut, sper sa il gasesc pe aici. doar intr-un hipermarket am vazut pana acum nivea. multumesc, chiar sper sa imi priasca!

Milena spunea...

@coco: sincer nu am incercat un sampon solid. de unde ti-ai achizitionat tu?

ABeautyTale spunea...

Ma tenta si pe mine la un moment dat samponul asta, dar parca nu prea mai vreau sa fac experimente la capitolul asta. Mie-mi place cel de la Avalon si-o sa raman la ala.

Milena spunea...

@ABeautyTale: eu sincer nu il recomand. il am pe cel de la Avalon in wishlist kilomeeeetric de pe iherb, sper sa imi priasca daca apuc sa il incerc.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...