joi, 31 ianuarie 2013

Preferatele lunii ianuarie


Bună, fetelor! Luna aceasta a trecut în zbor, cred că februarie va trece și mai repede. Eu am reușit să răcesc puțin de tot - nu am mai răcit de vara trecută. Observ un tipar aici - da, mi se întâmplă să răcesc când e cald afară, vouă nu?. Zilele acestea a fost tare frumos în Rennes, cam 16 grade. De fiecare dată când ies afară mi se pare primăvară și îmi dă o senzație de bine. 

La capitolul beauty, în ianuarie mi-am reevaluat rutina și am făcut unele schimbări, după cum vă spuneam aici. Am respectat cu sfințenie această rutină și au fost puține produsele pe care le-am achiziționat. Din fericire, iarna aici nu e deloc geroasă, așa că nu am simțit nevoia de a cumpăra produse diferite ca textură față de ce aveam deja. 

Pentru păr și corp, luna aceasta m-am bazat pe:


- balsamul de păr pentru păr vopsit de la Gliss. Îmi place, tocmai l-am terminat aseară. Mi-am cumpărat în loc tot unul de la Gliss, dar cu ambalaj fuchsia așa, Satin Relax, pentru că nu l-am găsit pe preferatul meu - Total Repair, cel cu ambalaj alb.  
- gelul de duș de la Cien e minunat! Cremos, nu usucă pielea, miroase a fructe tropicale, are cantitate mare - 300 ml și e extrem de accesibil ca preț. Cred că am dat puțin peste un euro pe el. O să îi dedic o postare separată să vă spun mai multe. Îl găsiți în Lidl.
- untul de corp cu ciocolată și praline marcă Sephora a devenit răsfățul meu zilnic de când l-am cumpărat. Vă povestesc mai mult într-un review separat, dar cert e că îl ador. 


Pentru ten, după cum vă spuneam, am respectat rutina pe care am construit-o pe la începutul lunii și îmi merge tare bine so far. Vă las doar cu pozele produselor preferate din ianuarie, despre care v-am povestit mai multe acum două zile aici


- crema Skin Revealing cu 10% AHA de la Paula's Choice despre care v-am povestit câte ceva aici
- tratamentul Resist Pure Radiance Skin Brightening tot de la Paula's Choice, de la care am început deja să văd îmbunătățiri după o lună de utilizare. 


La capitolul machiaj nu am inclus nimic luna aceasta pentru că nu e nimic nou de care să vă spun. Rutina mea de make-up e oricum foarte basic, direct proporțională cu îndemânarea subsemnatei.

Cam atât pentru luna ianuarie, aștept să văd cum mă va surprinde februarie. Voi ce ați folosit din produsele de mai sus sau ce v-ar tenta și mai ales, care au fost produsele voastre preferate în luna ce tocmai se încheie?

Vă pup,
Milena

16 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am incercat gelul de dus Finale de la Lidl, caruia i-am facut si review, insa nu m-a multumit. Dar il voi incerca si pe cel de la Cien, pentru am avut balsam de par de la Cien si chiar mi-a placut!

Milena spunea...

@Portraitinblack: sper sa iti placa, eu data viitoare o sa analizez mai atent produsele lor, am luat un gel de dus din curiozitate si am zis ca nu pot da gres prea tare. Glad it worked out. O sa ma uit si de balsamuri acum ca ai zis, thanks!

Coconut spunea...

Am aut si eu gelul acela de dus, si mi-a placut. In ianuarie mi-a placut mult un gel de dus balea in editie limitata, crema de maini cosmetic plant cu catina fdt maybeline satin liquid si un dermatograf mov de la Nyx pe care il am de cea reme dar l-am redescoperit recent si l-am folosit destul de mult. Descoperirea de la sfarsitul lunii a fost demachiantul bifazic pentru ochi de la nivea, e excelent, doar ca e dublu la pret fata de balea :(.

Milena spunea...

@Coconut: aha, ma bucur ca ti-a placut si tie gelul de dus. eu la balea si cosmetic plant nu am acces aici, dar o sa recuperez cu ocazia vreunei vizite :D. cu fdt mi-ai captat atentia, mai stiu si de la alte persoane ca e bun, cred ca o sa il incerc si eu. de la nyx nu am niciun produs, dar imi doresc multe, am si o lista facuta :))). demachiantul de la nivea nu l-am incercat, deocamdata mai am ceva in "rezerva strategica" de la YR. te pup si thanks for sharing!!! :*

bydee-make-up spunea...

Sa le folosesti cu drag in continuare.
Si eu sunt o mare fana a produselor Cien, raportul calitate/pret mi se pare mai mult decat excelent. ;))
Pupici

Alina spunea...

am avut gelul de dus, si mie mi-a placut, dar mi se parea ca are un iz vag de...morcovi :)

Florina Pandrea spunea...

am incercat si eu gelul de dus si mi-a lasat o impresie buna.. acum e pe terminate,abia astept sa reinoiesc stocul meu de acasa :)) te pup!
http://thatswhywesmile.blogspot.ro

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc mult! stiu ca iti plac, mai ales untul de corp, nu? eu nu l-am vazut in niciun Lidl din pacate. pupici back :*

Milena spunea...

@Alina: ha, ce tare, mie nu mi s-a parut ca are iz de morcovi :D. eh, cine stie...oricum, nu ma mira ca l-ai avut, la pasiunea ta pentru gelurile de dus :D

Milena spunea...

@Pandrea Florina: si eu cred ca il recumpar, dar as incerca si alte arome, sa vad ce gasesc. pup back :)

Stefania spunea...

Imi poti spune ce imbunatatiri ai vazut de la Pura radiance ca eu tot astept sa-mi faca ceva.Il folosesc de la inceputul lui noiembrie si nimic.

Milena spunea...

@Stefania: cel mai evident efect a fost reducerea petelor post-acneice, eu am destule chiar si o sa ma lupt cu ele cat pot. nu am trecut definitiv, dar sunt estompate mult majoritatea, vreo 3 au disparut total. pentru mine e cel mai important lucru pe care il face produsul acesta. un alt efect pe care l-am observat e un aspect general mai luminos asa al tenului. dar tu ai un ten minunat, probabil de asta nu prea vezi efecte, produsul doar intretine ce e deja :D. imi pare rau ca nu vezi nimic ok dupa folosirea lui. eu zic sa il termini si apoi sa tragi concluzia. pup!

Stefania spunea...

Merci nu e prea minunat tenul e dat cu fond de ten care acopera bine.Mai ales ca dupa BHA-ul 2% am ramas cu o sensibilitate in zona T care este rosie, deci trebuie neaparat fond de ten pentru a putea uniformiza.Am avut un esantion de AHA 8% si pe acesta l-am suportat a fost destul de Ok si acum mi-am comandat de pe iherb pe cel de la Derma E sa vedem ce efecte va avea.Sper si eu intr-un ten luminos ca sa mai scap de fondul de ten.Weekend placut.

Milena spunea...

@Stefania: si mie imi prieste mai bine AHA se pare. sa ne spui ce parere iti face produsul Derma E. Te pup si weekend frumos si tie!

Mihaela Pojogu spunea...

Cand am fost in primul Lidl am vazut ca au foarte multe produse Cien, nu m-au tentat, ma bucur sa aud ca sunt bune, cel putin unele. :)

Milena spunea...

@miha.ela: da, am vazut si eu ca au multe si preturile sunt foarte accesibile. data viitoare cand mai ajung prin Lidl o sa le analizez cu mai multa atentie :D. acuma da, n-or fi toate bune, dar uite ca am avut noroc cu gelul de dus. ah, si mai am si sapun lichid de maini de la ei si imi place, sigur il recumpar :D.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...