luni, 16 iulie 2012

NOTD: Bright back at you


Hello! Mă tot întreb când ne va mai lăsa canicula asta să respirăm, că nu prea văd semne de schimbare. E drept că în seara asta în București s-a mai răcorit, dar tot nu a plouat - cel puțin la mine în zonă nu și am înțeles că va fi caniculă în continuare în majoritatea regiunilor țării. Anyway, am zis să îmi fac manichiura, dar bineînțeles că mereu apare ceva neprevăzut când se întâmplă asta, așa că rezultatul final nu e printre cele mai reușite, dar am decis să vi-l arăt oricum pentru că doar așa pot să monitorizez progresele în timp. 

Nuanța e una pe care nu am mai purtat-o niciodată, un verde deschis aș spune eu, deși în poze pare că dă spre albastru. În orice caz, e o nuanță tare frumoasă, nu regret că m-am decis să o cumpăr. Oja este de la Rimmel, nuanța 835 - Bright back at you, se aplică oarecum dificil, adică pot apărea bule din acelea, pensula în schimb compensează, e foarte practică, dar totuși e neapărat nevoie de două straturi. De rezistență nu vă pot spune nimic, că o port de câteva ore, dar nu mă aștept la minuni. Prețul a fost mai mult decât bun, m-a costat 4, 80 de lei în Real. Mi-am mai luat încă trei nuanțe diferite, dintre care două minunate vor fi printre produsele oferite în cadrul primului giveaway pe blogul meu, căruia îi dau startul mâine. Vă aștept cu drag!

Dar gata cu vorba, iată oja: 













După cum vedeți, pare foarte albastră, în a doua poză e mai aproape de realitate, am prins-o în ultimele raze de soare, spre apus. Anyway, sper că v-a plăcut și nu uitați, mâine - primul meu giveaway. 

V-am pupat!


10 comentarii:

Florina Pandrea spunea...

hihihi,draguta nuanta ojei dar si inelul este frumos:) de unde l-ai luat ?:)

Alina Canura - Anghel spunea...

E superba! Doar 4.8 ron in Real? Eu am dat 5.99 in Auchan, ma duc sa mai iau cateva nuante :))

Milena spunea...

@Pandrea Florina: multumesc, inelul il am de cativa ani, a fost unul dintre cadourile primite la majorat.

Milena spunea...

@Alina Anghel: oja e intr-adevar super!da, doar 4,8 lei in Real in Afi Cotroceni a fost. Erau muuuulte nuante.

Georgiana spunea...

E frumoasa! Si ti-au iesit si pozele mult mai faine ca data trecuta, deci evoluezi :)
La mine e racoare si a si plouat ieri :P Pupici!

bydee-make-up spunea...

Foarte frumoasa nuanta :D
Imi place mult <3

coco spunea...

draguta nuanta !
hai ca ne-a mai lasat :)

Milena spunea...

@Georgiana: multumesc, draga mea! ma straduiesc si eu cu pozele, ce sa fac...si in Bucuresti e muuuult mai bine acum, desi nu a plouat. pupici back>:D<

Milena spunea...

@bydee-make-up: multumesc!:*

Milena spunea...

@coco: multumesc mult! intr-adevar, e mult mai bine acum.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...