miercuri, 25 iulie 2012

Ce mostre Paula's Choice am adăugat la giveaway


Hey! Am comandat acum o săptămână un set de mostre Skin Balancing și unul Resist de la Paula's Choice. Acestea încă se mai pot comanda de aici pentru doar 3 euro setul până pe 31 iulie, așa că dacă le vreți, nu mai așteptați că poate zboară din stoc. De fapt, am văzut că setul Resist nu e disponibil la momentul scrierii acestor rânduri, dar poate dacă urmăriți siteul aveți noroc și revin în stoc. Important e să le comandați separat ca să beneficiați de transport gratuit.

Și pentru că vineri dimineață plecăm la mare, iar mâine îmi scot penultima măsea de minte și fac bagajele (while cu gura amorțită) am zis să vă las cu un reminder la primul meu giveaway, la care se vor adăuga, cum vă spuneam, mostrele de mai jos:





- 1x Resist Daily Smoothing Treatment cu 5% AHA
- 1x Resist Weekly Resurfacing Treatment cu 10% AHA
- 1x Resist Cellular Defense Daily Moisturizer cu SPF 25 și antioxidanți
- 1x Resist Super Antioxidant Concentrate Serum
- 1x Resist Barrier Repair Moisturizer
- 1x Skin Balancing Moisture Gel
- 2x Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum
- 2x Skin Perfecting 1% BHA Gel

Toate sunt produse pe care eu le-am folosit fie fullsize, fie sample size și dacă vreți părerea mea, puteți căuta cu ajutorul căsuței "Caută și vei găsi" din dreapta paginii introducând "paula's choice". Eu ador produsele PC și cred că prin mostre chiar vă puteți face o idee despre ele.

Vă pup și again, vă puteți înscrie aici la giveaway până pe 3 august. Succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...