joi, 16 februarie 2012

Tags:Păcatele frumuseții & Cute Blog Award


Gata cu sesiunea, sunt oficial în vacanță. 

Am fost dublu taguită de către Georgiana (mulțumesc că te-ai gândit la mine) și am decis să onorez ambele taguri într-un singur post. O să încep cu un tag intitulat dubios după părerea mea - "Păcatele frumuseții" (o să fac eu o postare cu obiceiuri pe care le consider mai degrabă beauty sins, dar toate la timpul lor). So:


TAG 1 - PĂCATELE FRUMUSEȚII


1. Lăcomie Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care îl ai? Și care este cel mai scump?
Cel mai ieftin produs trebuie să fie vreo ojă luată de pe la metrou - aproximativ între 2-6 lei. Am multe de fapt luate ba de pe la metrou, ba din locuri dubioase, dar cum nu văd diferența între o ojă scumpă și una ieftină (da, da, puteți să aruncați cu roșii, dar nu aș putea da niciodată mai mult de 10 lei pe o ojă - nu includem tratamentele de unghii - și da, am folosit și OPI și nu am sesizat diferența în privința rezistenței, so I rest my case și nu dau bani mulți pe oje). Cel mai scump produs e Skin Balancing Super Antioxidant Mattifying Concentrate Serum, pe care am dat în jur de 125 de lei.



2. Mânia  Care este produsul cu care te afli într-o relație de iubire/ură? Ce produs a fost foarte greu de găsit?
O relația iubire/ură am cu un șampon momentan, dar eu pățesc așa cu majoritatea șampoanelor cred. E vorba de Gliss Oil Nutritive Shampoo. L-am folosit cu mult succes iarna trecută, făcându-mi părul foarte moale, fin, curățându-l extrem de blând, aproape că nu mai aveam nevoie de balsam (pe care îl folosesc oricum, indiferent de șampon). Iarna aceasta în schimb a fost ok totul până la a treia sau a patra spălare, când am început să am mâncărimi pe scalp și chiar puțină mătreața sau cojițe la tâmple. L-am abandonat în baie, folosesc un alt șampon, mi-au trecut problemele de mai sus, dar nu știu ce să fac cu el. 
Nu cred că am găsit cu greu ceva până acum cu excepția produselor Paula's Choice, care se găsesc doar online și e frustrant. Am căutat multă vreme parfumul Love de la Nina Ricci și nici până acum nu l-am găsit. Dacă îl vedeți pe undeva, please let me know.


3. Poftă Care este cel mai delicios produs cosmetic/îngrijire corporală? 
Aici deja lista ar fi prea lungă. Din ce am folosit menționez gelul de duș Jardins du Monde cu aromă de cafea, pe cel cu aromă de migdale și pe cel cu aromă de cacao de la Yves Rocher, gelul de duș Sephora cu praline și pe cel cu aromă de cocos, parfumul Naturelle de la Yves Rocher și Showtime de la Kylie Minogue și mai bine mă opresc. Din cele pe care le folosesc acum o să nominalizez uleiul de corp Satin de la Rivadouce , care are un miros fabulos, ceva fructat delicios complet, exotic și energizant și crema de față Hydralight Moisture Infusing Paula's Choice - deși nu are parfum adăugat, miroase a ceai verde și castravete în cel mai pur mod cu putință și e minunatăăăă.


4. Lene Ce produs neglijezi din cauza lenei? 
În ultima vreme am cam neglijat folosirea unei măști de păr și  a cremei de corp hidratante. Cu ultima, de când am uleiul mai sus menționat, nu mai am probleme, pentru că îl folosesc mereu după duș, dar trebuie să mai lucrez la partea cu masca de păr. Aveți recomandări de măști bune?


5. Mândrie Ce produs îți dă mai multă încredere în sine?
În general, deși am destule probleme la nivelul feței, nu mă deranjează să ies nemachiată, ba chiar o fac de multe ori. Cred totuși că dacă ar fi să aleg aș zice pudra - pentru excesul de sebum, mascara și parfum și sunt gata de plecare.


6. Râvnă Ce atribute găsești foarte atrăgătoare la sexul opus?
Nu înțeleg de ce la această întrebare se schimbă obiectul investigat, dar fie - capacitatea de a fi stăpân pe situație, de a îmbina tandrețea cu partea de dominare. Cred că ați înțeles voi.


7. Invidie Ce produse ți-ar plăcea să primești cadou?
De unde să încep??? Iubesc să primesc cosmetice cadou, aș vrea ultimul serum de la PC și de fapt orice PC, pensule Sigma - nu am niciuna și îmi doresc mult măcar F80, parfumuri, loțiuni de corp cu arome cât mai fructate și exotice și aș putea continua până mâine. În general însă dacă îmi doresc ceva foarte mult îmi cumpăr, dar după o perioadă de research serioasă.




TAG 2 - CUTE BLOG AWARD






Regulile care însoțesc premiul:

1. Amintește persoana care ți-a acordat premiul printr-un link către blogul ei. 
L-am primit, după cum spuneam, tot de la Georgiana și îi mulțumesc din nou, e o drăguță și o citesc cu mare mare drag.

2. Răspunde întrebărilor care însoțesc premiul.
1. Care este produsul de machiaj preferat? 
Cred că ar fi pudra pe primul loc, o aplic de multe ori simplă, fără fond de ten. Apoi ar mai fi mascara, creionul/fardul de sprâncene și glossul.

3. Care a fost trendul preferat în anul 2011?
Definitely color blocking și o să rămână printre preferate și anul acesta.

4. Care este desertul tău preferat?
Prea multe...clătite cu înghețată, tort de ciocolată, tort de bezea, tiramisu. Recent a venit mama în țară și a făcut caneles, sunt delicioase și aș mânca nonstop. Vă pun și o poză mai jos. Pentru rețetă, contactați-mă :D sau căutați pe net. Merită! 




5. Care este culoarea preferată?
Potocaliu și numeroasele variațiuni - chihlimbar, arămiu, oranj, stacojiu etc.

6. Care este prenumele tău?
Milena.

7. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Iubesc animalele, dar sunt a dog person. Am la bunica 3 câini pe care îi iubesc, am avut mulți de-a lungul timpului, am și adus acasă unul prin clasa a noua. L-am botezat Gordo, era mic, pufos, alb și foarte grăsuț. O minune, l-am spălat, l-am vaccinat etc. și l-am iubiiit. Acum locuiesc la iubitul meu și el are un motan foarte drăgălaș, pufos și foarte deștept și haios - Jinx. Îmi doresc un alt câine, mai aproape de mine.


9. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog.
Mi-ar plăcea să trăiesc la țară, să reconsolidez casa bunicilor, să culeg fructe și legume din grădină și să îmi cresc copiii acolo, pe același tărâm magic al copilăriei mele.

10. Premiază câte bloguri crezi tu că merită acest premiu.
Dau acest tag mai departe tuturor celor cărora le-ar plăcea să îl facă și nu l-au făcut.

11. Asigură-te că anunți proprietarii blogurilor că au primit acest premiu. 

Dragoste cu sila nu se poate, so feel free to do what you want.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...