sâmbătă, 11 februarie 2012

Ce am mai cumpărat din Dm


Astăzi am avut treabă în oraș puțin și apoi m-am întors repede acasă pentru că mi se făcuse foarte friiiig și totuși nu m-am putut abține să intru în DM-ul de la Unirea, cel de lângă Dâmbovița. Iată ce mi-am luat:


- demachiant bifazic Balea (printre preferatele mele, am mereu unul de rezervă în casă) - 6, 7 lei

- fond de ten Maybelline Affinitone nuanța 09 Opal Rose (nu mai aveam fond de ten propriu-zis, mai mult o combinație făcută de mine din niște fonduri de ten tip tester de la Maybelline, Bourjois și Yves Saint Laurent și am profitat și de faptul că e redus la 22 de lei în Dm). Îmi place mult, nuanța îmi vine perfect zic eu, ceea ce nu am mai reușit să nimeresc până acum și e foarte natural pe față. Acoperirea aș zice că e medie, finish-ul natural spre mat (depinde de condiția tenului totuși), dar nu mă pricep eu foarte bine, trebuie testat pentru a vedea dacă vă place. Eu l-am încercat de mult la o prietenă și îmi plăcuse. Principalul minus e lipsa SPF-ul.

- concealer Alverde: am încercat un tester și mi-a plăcut foarte mult textura. Se topește așa în piele și e foarte natural efectul final. Nu mă pricep deloc la concealere, am avut mai demult unul de la mama luat de pe la Avon, nu mai țin minte ce, însă îl foloseam din An în Paște pentru că era foarte aiurea efectul - uscăcios, mai tare evidenția the horrible flaws. Însă acesta e moale, miroase drăguț, e așa delicat aș spune. Am încercat să fac swatch, însă se contopește cu pielea într-un fel inexplicabil și nu prea se observă, so dacă vă interesează se găsesc testere la standurile Alverde din Dm. A costat 20 de lei. Singurul minus so far e ambalajul cam neigienic.

- un ruj slim Alverde (am fost intrigată de această postare a Georgianei et voila!). Raport calitate preț excelent (7, 30 lei!), textură cremoasă, nuanță discretă, puțin sidefată mi se pare mie (fotografia nu surprinde totul ca lumea), îmi place și că e mic și poate fi consumat în această viață - mi se pare atât de greu să termini un ruj! Per total îmi place și cred că o să îi iau și mamei unul, altă nuanță - un fel de fuchsia șters - cum poartă ea de obicei. Mai jos aveți rujul și o încercare de swatch.




- nuanța se numește 83 Shiny Terra

O să revin cu păreri pe parcurs despre aceste produse, pe măsură ce le folosesc. Voi ați încercat vreunul?

7 comentarii:

Milena spunea...

Multumesc, la fel.

Adina Aruştei spunea...

am demachiantul si abia astept sa il termin :) (nu il voi cumpara din nou)
sa le folosesti cu placere!

Milena spunea...

Multumesc. Imi pare rau ca nu ti s-a potrivit demachiantul acesta, mie imi place mult. Sper sa gasesti unul bun si accesibil. te pup

Georgiana spunea...

Ma bucur mult ca iti place rujuletul!:) Eu am un gloss in aceeasi nuanta (cred ca inca se gaseste) si e printre preferatele mele, e o culoare foarte purtabila! Si am avut si Affinitone in trecut, m-am inteles foarte bine cu el din cate imi amintesc.

Te imbratisez! G.

Milena spunea...

Chiar acum vroiam sa iti scriu un mail. Am vrut sa te sun, dar apoi am vazut ora si am zis ca nu e politicos:D. So, telepatie:). hug you right back:*

Miss Capricieuse spunea...

Am avut si eu fondul de ten de la Maybelline.Nu mi-a placut ca avea o consistenta prea lichida.Mi s-a parut mai buna variant Affinitone Mineral:)

Sa te bucuri de toate produsele:)

Milena spunea...

O sa vad cum ma inteleg cu Affinitone pe parcurs si revin cu pareri. Multumesc si te mai astept:D :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...