sâmbătă, 15 iunie 2013

A cincea comandă iherb


Am zis inițial să scriu despre ambele comenzi deodată având în vedere o problemă pe care am avut-o cu una dintre ele. Mai exact, am comandat întâi pe 23 aprilie și apoi am comandat și pe 30 aprilie, vrând să profit de oferta de 20% reducere la pensulele Real Techniques pentru a mai adăuga câteva la colecția mea. Într-un mod bizar însă, am primit în jur de 17 mai comanda plasată pe 30 aprilie și am crezut că prima s-a pierdut. 

Ulterior am plecat în România pentru două săptămâni și am zis că dacă nici la întoarcere nu găsesc coletul comandat prima dată, le scriu celor de la iherb să văd ce se întâmplă. Din fericire, când am ajuns acasă am găsit coletul în cutia poștală. Cel mai ciudat e că pe el scrie că a ajuns pe 3 mai în Franța, dar nu înțeleg cum l-am putut primi atât de târziu, în condițiile în care pe 23 mai când am plecat eu încă nu îl primisem. 


Totul e bine când se termină cu bine însă, nu? Așa că iată ce mi-am luat în a cincea comandă pe iherb:


- supliment cu trifoi roșu, Nature's Way - 100 de capsule, 5,66 $ (19 lei). Acțiune alcalinizantă, expectorantă, coleretică și detoxifiantă. Se găsește și în farmaciile din România, dar cel mai ieftin l-am văzut la 43 de lei.
- supliment cu enzime pentru digestie optimă, Now Foods - 90 de tablete masticabile, 10,79 $ (35 lei). L-am luat pentru a-l folosi ocazional la îmbunătățirea digestiei. Le-am încercat doar o dată, nu pot spune că am observat atât de bine efectele, dar gustul e plăcut, de fructe de pădure. Aduce puțin a vitamina C masticabilă.  La noi am văzut produsul în jurul prețului de 55 de lei. 
- balsam de buze Madre Bees cu aromă de rodie, ales dintre Freebies. Îmi plac mult balsamurile lor, am mai avut unul simplu și l-am terminat deja. Foarte fain!
- baton cu unt de cacao, Cococare - 28 grame, 1,41 $ (5 lei). L-am mai avut și mi-a plăcut nu atât mie, cât iubitului meu. Acesta a fost comandat special pentru el și e foarte încântat de el, îl folosește pe mâini, coate, picioare. Miroase foarte fain a ciocolată.
- ulei de cocos, Nature's Way - aproximativ 500 de grame, 10,07 $ (33 lei). Acesta are și grad alimentar, intenționez să îl folosesc și în acest sens. Pentru scopuri cosmetice, v-am povestit deja cât îmi place
- calciu și magneziu, Nature's Bounty - 100 de caplete, 6,66 $ (23 lei).
- ață dentară cu ulei de tea tree, Dessert Essence - 45 de metri, 2,53 $ (9 lei). Foarte faină, o recomand. Îmi place mai ales aroma de tea tree, această plantă având și acțiune antimicrobiană. 
- tabletieră, 1,97 $ (7 lei). Aveam una veche și aceasta e foarte faină. Se închide bine și e spațioasă. Are 5 compartimente. 

Am primit cadou la comandă un pix inscripționat cu numele siteului și un pliculeț de ceai verde încă nebăut. Și cam aceasta a fost penultima comandă la iherb. A fost mai mult pentru suplimente și ulei de cocos, sunt mulțumită de toate produsele. 

După cum vedeți, am fost cuminte la capitolul cosmetice, dar am recuperat cu următoarea. Vă arăt mâine ce mi-am luat, stay tuned!

O duminică faină,
Milena

PS: Pentru cei care comandă prima oară, primiți o reducere de 10 $ dacă suma este de minim 40 $ și de 5 $ pentru orice sumă totală sub 40, folosind un cod de reducere. Al meu este YOV648. Nu uitați să vă încadrați în 1,8 kg. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...