sâmbătă, 16 martie 2013

Șapte de pe Youtube


Săptămâna aceasta, Monica mi-a dat o mică temă, să spun care sunt canalele de Youtube pe care le urmăresc. Nu am reușit să răspund acestei mici provocări mai repede, dar totuși iată-mă. De ce spun "provocare"? Pentru că nu mă uit atât de des la video-uri și mai ales de multe ori nu mă uit până la capăt sau derulez mult din ele. Cu toate acestea, din când în când iau câteva canale care îmi sunt dragi, descoperite mai demult sau mai recent, și mă uit cam la tot ce am ratat și m-ar interesa. Îmi place să mă uit la tutoriale de machiaj, dar chestii simple, wearable, pe care să le poată reproduce și cineva totally unskilled ca mine. Destul cu vorbăria, mai jos găsiți 7 din canalele mele preferate de pe Youtube. 

Lisa Eldridge e cu siguranță preferata mea. Îmi place foarte mult cum vorbește, ador accentul ei britanic minunat, face machiaje comprehensibile, versatile și pentru situații diverse, avem viziuni asupra frumuseții asemănătoare. Este prima persoană pe care am început să o urmăresc pe Youtube, sunt vreo 2 ani deja și e singura la care mă uit la video-uri cap coadă.

Pe Leigh Ann o urmăresc de mai puțină vreme decât pe Lisa, dar îmi place mult de ea. Deși uneori e frustrant că nu găsești unele produse din SUA în Europa, lately am descoperit unele și pe aici, așa că acum e o parte și mai utilă în a o urmări. Îmi place de ea foarte mult, e amuzantă, spontană, mega vorbăreață și autoironică, cred că am fi bune prietene. Plus că se machiază atât de fain, sper să reușesc și eu să fac asta într-o zi.

Pe Wayne Goss îl urmăresc cam de un an cred, îmi place că e atât de pasionat de machiaj, dar fără acea latură maniacală a fetelor, e direct, clar și nu se ferește să desființeze unele produse, ceea ce mi se pare că îi dă autenticitate în exprimarea opiniilor. Plus că ține cont de multe din sfaturile Paulei Begoun, ceea ce e și mai fain.

Michelle Phan e o altă apariție în abonamentele de pe Youtube de care îmi place mult. O urmăresc tot cam de când îl urmăresc pe Goss și mi se pare foarte drăguță. Cu toate acestea, mă deranjează unele sfaturi pe care le dă cu chestii iritante de pus pe față, but nobody's perfect și de aia avem creier în dotare, să selectăm informația. Printre altele. Ah, și ca o paranteză, e uimitoare cariera acestei persoane, a ajuns atât de departe de pe Youtube încât de multe ori o analizez din punct de vedere al comunicării și dau într-un studiu de caz autentic. 

Pe Ashley am descoperit-o pentru că adoră produsele Paula's Choice și m-am uitat la multe video-uri de ale ei într-o noapte fără somn, demult. Îmi place mult că e foarte elegantă și rafinată, e așa finuță. Și uneori mă mai inspir pentru culori de la ea, pentru că avem chestii în comun la ten și păr - acum bat mai mult spre blond, dar mai demult eram roșcată fix ca ea și amândouă avem un ten palid și roziu at the same time. 

Fleur de Force e o apariție recentă, de anul acesta, printre preferatele mele. Am văzut mai demult un video de al ei, dar apoi am pierdut-o și am regăsit-o anul acesta în postarea cuiva cu "10 de pe Youtube". E o tipă foarte prietenoasă când vorbește, majoritatea produselor de care povestește sunt accesibile în Europa, deși multe din păcate doar în UK. Ador accentul ei de englezoaică, I'm such a sucker for British accents.

Miss Glamourazzi e în aceeași categorie ca Fleur, de mai sus, o urmăresc de puțin timp, dar e o americancă pe gustul meu. Îmi dă o stare de relaxare să o urmăresc, mai ales când se aranjează să plece undeva. Și are așa un aer de inocență parcă, dacă eram tip cred că o visam noaptea.


Cam acestea sunt preferatele mele. Nu le urmăresc cu religiozitate, nu încerc să reproduc 100% ce văd uneori pentru că suntem cu toții diferiți, dar îmi face plăcere și mă inspiră să le privesc. După sesiunea din ianuarie am avut un maraton de urmărit video-uri, recunosc, iar recent mi-am zis că ar trebui să mă uit mai des, pentru că îmi place enorm să aud limba engleză. Pe aici totul e dublat și tradus, nu găsește cuvânt în engleză decât în situații de forță majoră. Chiar și atunci, tot se găsesc cuvinte în franceză care să fie acceptate în paralel. Și chiar simt nevoia să aud limba engleză, mă uit la seriale și filme în engleză, dar în rest e cam greu să dai de persoane care vorbesc această limbă. Și mai ales care să vorbească bine, că am avut cursuri de engleză la facultate și au fost o glumă. Proastă de altfel, făceam exerciții și ascultam texte la un nivel care în România era de generală. Dar asta e o altă poveste.


Voi care canale dintre cele de mai sus urmăriți și care e preferatul vostru? 

Pupici și să aveți o duminică minunată!

12 comentarii:

Georgiana spunea...

Pe Lisa si Fleur de Force le cunosc din lista ta, insa recunosc ca rareori le urmaresc si pe ele, efectiv uit de YouTube si nici nu am timp intotdeauna.
Te pup, sa ai o saptamana minunata!

Monique spunea...

Si aici dubleaza orice prostie, e o crima sa vad How I Met your Mother si The Big Bang Theory in germana! Unele traduceri sunt bune ...mai invat si eu tainele limbii.
Nici eu nu am rabdare de tutoriale complicate... mai bine simplu si wearable.

Milena spunea...

@Georgiana: e adevarat, nici eu nu am mereu timp, dar imi place, cum spuneam, sa ajung la zi uneori, asa, ca o relaxare. multumesc mult, sa ai si tu o saptamana insorita si frumoasa! pupici

Milena spunea...

@Monique: da, sa vezi ce amuzant - not - e dublat the big bang si himym in franceza. robin si lilly au vocile unor frantuzoaice isterice complet :))) tutorialele cu lookuri simple imi plac cel mai mult pentru ca oricum nu sunt adepta unui machiaj puternic sau complicat. te pup!

Ioana spunea...

Nici eu nu ma mai uit atat de des cum ma uitam acum 3-4 ani, cand pierdeam zile intregi pe Youtube. Phan chiar a ajuns super departe. Am urmarit-o de la inceput, eram inlove, mi se parea super draguta. Imi mai place si Andrea's Choice, she's funny si acida uneori.

Milena spunea...

@Ioana: da, o vazusem pe Phan si la niste interviuri pe undeva, chiar ca a ajuns super departe. plus ca acum are propriul business in domeniu. te pup!

Anonim spunea...

Lisa imi place mult. Efectiv ma opresc din orice fac in momentul in care uploadeaza un videoclip :). Si Fleur si Ingrid imi plac.
Te pup!

Milena spunea...

@darlyst: stiu, si eu la fel. te pup si eu!

Silvia Herself spunea...

Si eu ii iubesc pe Lisa si Goss, am facut si eu lista cu 10 de pe Youtube ;))
Pe Leigh Ann nu o stiam, dar pare interesant canalul ei.

Milena spunea...

@Silvia Herself: da, am vazut si lista ta :) Leigh Ann e foarte naturala si amuzanta, ma relaxeaza sa o urmaresc. te pup!

Larisa spunea...

Deci eu cu Youtube sunt total pe din afara :)). Nu urmaresc nimic, nici un canal. Intru doar din cand in cand sa ascult vreo melodie sau sa vad vreun trailer la vreun film.

Milena spunea...

@Larisa: nu e neaparat ceva rau. Youtube-ul e mereu acolo daca ai nevoie. Si e bine de stiut ca sunt canale interesante pe partea de beauty. Si nu numai. eu am gasit si cursuri de la universitati faine pe net, documentare interesante. timp sa avem :D te pup!

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...